Friday 9 November 2012

Bulan November dan kedai online

Rupanya membuka kedai online dan menguruskan transaksi dengan orang ramai dan stranger adalah satu pengalaman perasaan yang bercampur-campur.

Di luar sana ada macam- macam gaya orang. Orang yang schizorphenia dan berhalunisasi pon hada!.. Nasib baik ada hubby yang matang hewhew.. kalau ndak habis sudah aku tatak sai tu. Aishehman.. mau menatak kunun.. pegang ikan pun ndak pandai . Tiba2 !..

Yang penting mau kena profesional kunun... sabar itu penting. Orang yang sengaja menghantar sms semata-mata mau kondem ko punya jualan atau orang Sabah bilang.. andu bah diulu ulu jualanmuu..adalah orang yang kurang kasih sayang.. hewhew..

Kalau dilayan orang begitu.. tambah dorang suka tu. Yang penting hati mesti happy dan tenang. Setkan hati dan nawaitu tu.. berniaga ini untuk ibadah.. bukan mengejar kekayaan semata2 sampai lupa segala.

Okeylah mau ucap hello juga kepada visitor2 dari Majalah.com. Sebab tengok statistik blog, ramai yang singgah ke blog ini daripada majalah.com :). Thanks Majalah.com !

Simpan iklan kejap ya :). Please support me you guys ! :)



No comments:

Post a Comment